První vyjížďka motorkářů z Ostravy

Jeden pohled ze sedla

Jeden pohled ze sedla

V minulém příspěvku jsem vás zvala na vyjížďku.
V neděli bylo krásně slunečno, tak jsme vyrazili. Mnozí se letos poprvé na motorce opravdu zpotili. Samozřejmě jsem doma nemohla nechat foťák, tak se podívejte co jsem ulovila.

Sraz jsme měli tradičně u Stanice technické kontroly
u Makra v Ostravě – Hrabové. Sešlo se nás 17 včetně tří baťůžků.

Bohužel jsem i já nakonec jela jako baťůžek. Když jsem totiž přišla do garáže, nestačila jsem se divit. Moje motorka měla prázdnou přední pneumatiku. Pokusy
o nápravu byly marné. Skvělé, pomyslela jsem si v tu chvíli a chtěla jsem se otočit na patě a jít domů. Naštěstí se můj velice dobrý kamarád Davio nabídl, že mě sveze.
A to i přesto, že ze zásady nikoho nikdy nevozí. Tímto ti děkuji, bylo to super! 🙂

Jak jsem již psala, počasí vyšlo, i když nám na plexi po cestě pár kapek spadlo. Parta se v Bla bla baru, což byl náš včerejší cíl, ještě rozrostla. Zábava byla v plném proudu
a motorky kolem svištěly jedna za druhou.

Nakonec jsem dokonce uznala, že bylo dobře, že jsem nejela na mojí malé Hodně CBF 125! Protože nevím, jak bych stíhala všem těm šestistovkám a litrům. No, třeba mě příště zase někdo sveze! 🙂

Všichni si užili jízdu naplno, a po letošní dlouhé úmorné zimě konečně pořádně svým miláčkům protáhli výfuky. Děkuji všem účastníkům, a především Lukášovi za pozvání. Bylo to super zahájení sezóny…

Přeji všem motorkářům šťastné, rychlé, adrenalinové a hlavně beznehodové  kilometry v letošní sezóně! 🙂

Koukněte na fotky a napište, jak se Vám v neděli jelo! 🙂

Lucka

10 odpovědí na “První vyjížďka motorkářů z Ostravy

  1. Já zatím nejedu očividně, někdo mi nepřeje 😀 měla bych tu moji malou cebinu dát do kupy…. dneska jsem před školou viděla stát asi 10 motorek a to je něco na moje nervy, když vím, že nemůžu vyjet. 🙂 Těším se na další společné kilometry, pánové!!! 🙂

  2. Senzační vyjížďka se skvělou partou a úžasnou fotografkou, děkujeme a těšíme se na další, jsi šikuja, Lucko 🙂

  3. Děkujeme za fotečky. A když budeš chtít jet,klidně pojedem pomalu ;-)… Já s tim problém fakt nemám…

    • Nemáte za co. Těší mě. A pomalu se někdy určitě pojede, nejsem snad jediná se stopětadvackou:). Jinak nemám vůbec problém jet jako baťůžek 🙂

Napsat komentář