Setkání motorkářů po zimním spánku – akce „koně moje hyjé!“

ubytování v Račím údolí

Račí údolí

V sobotu 27. dubna jsem už hodně brzy ráno stepovala před barákem a s kýblem teplé vody leštila moji milou Hondu. Chystáme se na vyjížďku.

V Bílovci u baru Mephisto (bývalý Motobar u Hanky) už nás čekají. Členové motorkářského JoeBar teamu totiž pořádají 19. ročník  setkání po zimním spánku. Opět tuto akci spojili s vyjížďkou a závodem. Pobavilo mne zadání – cílem vyjížďky bylo jet co nejprůměrněji. Ano, čtete správně. A pak, že motorkáři jezdí vždy co nejrychleji. 🙂

Motorkáři z JoeBaru zaváleli a organizaci akce měli naprosto skvěle  zmáknutou!

Ani nevím, jak celý zážitek z akce popsat. Orientační závod vůbec nebyl o rychlosti, ale jednalo se o to, kdo bude nejblíže  k průměrnému času spočítanému z celkových časů všech účastníků. Dobrý nápad.

Trasa se jela podle itineráře, který byl občas nejspíš schválně trošku zmatený. Párkrát jsme s Lukym a jeho kamarádem, se kterými jsem se na trase spojila, zabloudili, ale po pár hodinách a v krásném počasí jsme dorazili do cíle. I když je fakt, že při dojezdu už se počasí začalo kazit.

Co se dělo v cíli?

Račí údolí v Jeseníkách. Cíl! Vydechla jsem úžasem, sotva jsem sundala přilbu. Zlaté hory a oblast dále na sever je prostě nádherná a uchvacující. V cíli nás čekala již většina účastníků i organizátorů JoeBar týmu, teplé jídlo, studené pivo, muzika
a příjemní lidé. Rozhodli jsme se zůstat. Přespíme, i když jsme s tím původně nepočítali. Nebylo to v plánu, ale tyhle neplánované akcičky bývají nejlepší.

Čekal nás připravený program jako hod motorem, ohýbání pružiny a podpálení kykyryse. Dále tradiční a velice oblíbená soutěž pod názvem Rambajs. Na programu toho bylo hodně a ze všeho byla cítit pohoda. Téměř nikoho jsme neznali a přesto jsme se parádně pobavili. V neděli jsme se sice probudili do mrholení a zimy, ale i tak jsem byla z celé akce nadšená. I přes zimu a mokro, což obojí nesnáším.

Samozřejmě mi nechyběl v ruce foťáček, takže se pokochejte alespoň fotkama, když už je tento krásný víkend za námi.

Členům JoeBar teamu tímto děkuji za pozvání a Lukášovi i ostatním za příjemnou společnost! 🙂

Když už ta sezona tak fajnově začala, tak přeji všem motorkářům kolama stále dolů
a hodně bezpečně najetých kilometrů.

Lucka

Jedna odpověď na “Setkání motorkářů po zimním spánku – akce „koně moje hyjé!“

Napsat komentář