Tuning sraz – Polygon Tatra – Kopřivnice

Neděle 21.dubna se nesla v duchu motosportu

Hned kolem sedmé ráno jsme s přáteli vyjeli na trip, o kterém jsem vám už říkala. Bylo to po sobotním dlouhém večeru časné vstávání, ale dobře jsme udělali. Už kolem deváté se stála pořádná kolona u brány k parkovišti v areálu polygonu Tatry Kopřivnice. My jsme díky časnému vstávání chytli krásné místa . Hned po vjezdu nás navedli přímo na parkoviště pro výstavní auta. Nic lepšího jsme si přát nemohli. Měli jsme všechny věci po ruce a nikam daleko jsme nemuseli chodit.

Kde se co dělo?  Závody, motorky, tuning, auta na prodej… všechno bylo k vidění

Na spodním okruhu areálu se jely závody motorek – supermotardů. Na horním parkovišti se později začaly jezdit sprinty. Proti sobě závodila auta všeho stáří, vzhledu i výkonu. Dokonce se mezi ně občas zamíchala i motorka. Zajímavá podívaná i atmosféra.

Polovina středního parkoviště byla vyhrazena pro výstavu upravených aut, jako parkoviště pro závodní supermotardy a návštěvníky na motorkách.

Hudba, dobré jídlo, spousta stánků s motodoplňky…

Druhá polovina byla zaplněná pódiem s živou hudbou a spoustou stánků.

Z hudby jsem si já osobně nejvíce užila skupinu Nevím. Jsou to mladí kluci, kteří spolu hrají téměř od školky.

Všude byla spousta lidí. Proplétali se řadami vystavených doplňků pro tuning a oblečením pro motosport. Nechybělo ani dobrého jídlo –  domácí sýry, grilované maso, guláš a na své si přišli i milovníci sladkého. A samozřejmě, že pro neřidiče nesmělo chybět skvěle vychlazené pivko.

Lidi na Polygon Tatry Kopřivnice jezdili  i odpoledne a pořád bylo proč…

Majitelé a obdivovatelé upravených čtyřkolých miláčků a motorek se nebáli přijet i v odpoledních hodinách. Stále jich hodně přibývalo. Byl to fajn zážitek a skvělá akce! Podívejte se na zbytek fotek, a těšte se se mnou na příští ročník! 🙂

Motorkám a krásným autům zdar!

Lucie 🙂

2 odpovědi na “Tuning sraz – Polygon Tatra – Kopřivnice

  1. Letos jsem byl mírně zklamaný, neměl jsem moc co vystavovat, ale i přes to jsem měl hezčí auto, než někteří „vystavovatelé“. Na příští ročník už to auto bude tahat zadek po zemi, tak mě konečně pošlou na vystavovatelskou plochu 🙂

    • To se budu příště těšit že tě na výstavní ploše uvidím 🙂 je pravda, že mi přišla výstavní plocha…. nějaká chudá…. na ulici člověk vidí každého druhého blázna s upraveným autem…. uvidíme příští rok 🙂

Napsat komentář